2012. május 8., kedd

21 napos hála tréning

Sok idő telt már el... már rég le kellett volna zárnom a tréninget, de sajnos közbejött ez-az. Mégis, tartozom annyival, hogy végigcsinálom... Köt a szerződésem. :)

18. nap

Írj azokról a dolgokról, amiktől szerethető vagy! Gondolkozz el azon, hogy mik azok a képességeid, tulajdonságaid. Milyen szerethető dolog van benned, a kisugárzásodban, megjelenésedben?

És persze írd le a megszokott helyen.

Forrás

***

Az utóbbi időben nem éppen azon méláztam mennyi szerethető van bennem... De lássuk csak. Nem fog ki ez a feladat sem rajtam. Úgy gondolom, hogy szerethető tulajdonságom az empátiám... hogy mindenkit meg tudok hallgatni, és igyekszem segíteni. Ha tudok, adok tanácsot... de néha csak elég, ha az illető kiöntheti valakinek a lelkét. Kedvesnek mondanak, és én is annak tartom magam. Szeretek támasza lenni egyes embereknek... Jó érzéssel tölt el, ha segíthetek. Ez azt hiszem, szerethető tulajdonság. :D
Én magam szeretem a cinizmusom is. Kedvencem a fanyar ironikus humor... És eddig senki sem tiltakozott hevesen, hogy ez nem lenne jó részem. Épp ezért a humoromat is szeretem... :P
Szerintem a gondolkozásmódom is szerethető... az eszem... a fantáziám... :) A tervezőképességem... Hmm... kezdek belemelegedni :D
Sok ilyen belső tulajdonságom van, amit lehet szeretni. A külsőkkel vannak igazán bajok. Bár, azért én szeretem, ha olyanom van, akkor igen extrémen, s extravagánsan tudok kinézni. Régen... és talán most is, szerettem az embereket megbotránkoztatni, illetve feltűnést kelteni. De nem úgy arculcsapásos módszerrel, hanem finoman... csak a részletekbe menően. Szóval az öltözködésben és a kiegészítőkkel szerettem játszani. Na jó, most is szeretek...csak nincs már olyan sok alkalmam. A gyerekorvoshoz meg csak nem öltözök ki... :P
Mindig is adtam az összhangra a ruházkodásban... a kis apró részletekre, hogy minden egy nagy egészben szépen s klasszul mutasson. Ezt is szeretem magamban... és azt hiszem mások is.
Szóval így belegondolva egész sok szerethető dolog van rajtam... Érdekes. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése