2013. május 3., péntek

Újra itt

Ismételten egy kis szünet állt be. Egyrészt lustaság, másrészt időhiány... és elkedvtelenedés, mert sok dolgot nem sikerült feltennem, amit már nem tudok megismételni.
De most megint új erővel itt vagyok, és teljesen új "rovat" indul. :) Ugyanis férjemmel s pici lánykámmal elköltöztünk egy kis lakásba, és most épp annak a felújításán vagyunk. Szinte a nulláról indul az egész, így elég sok kreatívitás és lelkesedés kell majd, hogy igazi otthont alkossunk belőle. De mindig is erre vágytam. Szóval sok ilyen témájú posztot szeretnék. :) Főleg saját kezűleg és újrahasznosított dolgokból, ami már szinte megszokott volt tőlem.

Remélem velem tartotok! :)

Inspirációs képeket azért hoztam :)


Ilyesmi polcot be szeretnék szerezni. Sok sok bögrével :) 


Ez meg itt egy tök jó fűszertartó ötlet, egy boszorkánynak a konyhájába. ;) 


Ilyen szobafalat képzeltem el az előszobába. 


Vagy ilyet...? Magam sem tudom még :D


Ezt a nappali/hálószobába gondoltam, csak natúr színben, mondjuk spárgából. 


Ez is izgatja a fantáziám. ^^


Vagy ez... 


Ez meg illene a kislányom napocskásholdascsillagos szobaimigehez :)
Persze, a fenti párnákra célzok. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése