2012. november 30., péntek

Adventi naptár

Elhatároztam, hogy idén csinálok valamit a kislányomnak adventre. Igaz még nem fog fel túl sok mindent a karácsonyi mizériából, de nekem is jó ráhangolódás lesz. :)
Tehát, már november elején nekiálltam. Az ötletet ez a kép adta.


Szóval én is nekiálltam fenyőt meg díszeket kreálni. De nem filcből, mert úgy gondoltam meg tudom oldani házon belül is annyi a felesleges ruhaanyag. Szóval... izé. Nem olyan lett, mint elképzeltem. Kicsit suta... kicsit bénácska... de saját kezűleg van. Aztán jövőre lehet megcsinálom újra, filcből. 


Én gombos megoldást használtam. Így dekoratív is lett, meg egyszerű mégis nagyszerű. Az anyag sajna gyűrött... sikerült összeválogatnom...olyat, amit nem lehet vasalni... (aki szemfüles észreveszi az árulkodó nyomot... ><) 

A gombokra lesznek majd felakasztva a díszek. Minden nap egy, egészen karácsonyig. 


Ezek lennének azok. ^^


Majd a kislányom fog választani belőlük. :) 


Sötétben... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése