2012. november 19., hétfő

Eddigi legsikeresebb ajándék ötletek

Nem csak karácsonyra. De ha már lassan közeleg... és ahhoz, hogy ne legyen minden kapkodós, és stresszes. Szerintem érdemes kicsit előre gondolkozni. Főleg, ha személyes, esetleg saját kezű ajándékozás a cél.

Találtam pár jó ötletet.

  • Egyéni és stílusos szakácskönyv, Én most egy levendulás szakácskönyvet csinálok a levendula cukorból kiindulva + mellé a sógornőmnek. Igen sok recept van a neten, így szép kis gyűjtemény van már. :)
  • Saját készítésű naptár családi fotókkal, vagy más képekkel. Három éve ezt csináltam a családtagoknak. És azt hiszem azóta is az a legsikeresebb ajándék volt. Programok pedig letölthetők a netről. Én is így csináltam.De van ezernyi más program. Nézetek körül.
  • Csináld magad fotóalbumok. Ebből is jó pár van neten. Pl: Tündérliget, Alkotó blog, vagy ez (bár ez nyaralásos, de ötletnek nem rossz), ez sem rossz, egy újabb variáció, a Kreatív vagyok blog is egy hasonló album elkészítésében adhat segítséget, Kreatív anya,  vagy ő is egy új ötletgazda, és sorolhatnám. :)
    Én is csináltam, és szintén sikeres ajándéknak mondható. Mert a Dédi azóta is mutogatja mindenkinek, és folyton felhozza mennyire ügyes vagyok... *pirul* Mutatnék róla képeket is... de a technika ördöge kibabrált velem, és nem akarja olyan formában feltölteni a telefonról a fotókat, mint szeretném... :(
Egyenlőre ennyi. De még nem fejeztem be a kutatást. ;) Viszont egy dolog a lényeg. Mindig olyan ajándékot próbáljunk adni, ami valóban betalál. Tudom, ez a legnehezebb. De gondoljuk át, hogy milyen is az illető, akinek akarunk adni, milyen a jelleme? Mit szeret igazán? Stb...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése