2012. november 27., kedd

Szeretetbefőtt

A húgomnak a hétvégén volt a névnapja. Agyaltam, hogy mit adhatnék neki, főleg úgy, hogy nem nagyon volt miből finanszírozni a tervezgetést. Végül eszembe jutott egy rég olvasott ötlet. Ezt kicsit átalakítottam, és más formába öntöttem. Hála a blog oldalsávjában is fellelhető képnek. (befőttes üveg, benne papírcetlik, az üvegen a DREAMS felírat)

Tehát, írtam a közösségi oldalon a húgom jó pár ismerősének, hogy fogalmazzák meg pár szóban, mondatban: mit szeretnek benne. Ezt összegyűjtöttem, kinyomtattam színes papírokra, kis csíkokra vágtam az "idézeteket", és feltekertem, mint egy palackpostába való papírtekercset. Ez lett:


Ja és persze, a külcsín. Egy anyagdarab, ami harmonizál a szalaggal. Illetve egy felírat. :) És kötözőzsineg, dekor zsínor, ami tetszik.


A húgom igencsak meghatódott, és bőgött is rendesen. :) Örültem, hogy örömet tudtam neki szerezni.
És nem is kerül semmibe. Csak egy kis időt kell rá fordítani. Főleg a kicsit lusta ismerősök miatt. :D De az okozott érzés és látni mennyire jól esik az ajánékozottnak a szeretetbefőtt... Igen, leírhatatlan. ^^

Az ajándék szerintem Karácsonyra is megállja a helyét.

2 megjegyzés:

  1. szuper ötlet. a legjobb, hogy több embert kerestél meg ezzel, tehát így még jobb :) én is tutira megcsinálom karácsonyra :)

    VálaszTörlés
  2. Így egészebb a dolog. És sok kicsi szép szó többre megy, mint egy ária. :D

    Örülök, hogy tetszik, és továbbviszed. :)

    VálaszTörlés