2012. január 24., kedd

Hét élet

Ma estére egy filmet hoztam ajánlóba. Nem új, nem most volt a mozikban, én mégis alig hallottam róla, és véletlenül sikerül megnézni tavaly. És ünnepek előtt újra, egy magányos estén.
A film címe Hét élet. Főszereplő Will Smith. A rendező ugyanaz, mint a Boldogság nyomában is.

A sztori nem azonnal derül ki. Fokozatosan bontakozik, ahogy megismerjük a főhős, adóellenőr bőrébe bújt Smith urat. A motivációja egy titokzatos terv beteljesítésére is csak a végén derül fény. Közben sok érdekes kérdést vett föl, és mellesleg sok emberi arcot, karaktert fest le. Nekem főleg az a jelenet tetszik, amikor az öregek házában van... A nénin mindig elsírom magam... Illetve a főszereplő hölgy karaktere is tetszik. Általában valamiért hasonló karaktereket csinálok a szerepjátékoknál is.
Nekem végig tetszett. Főleg mert van benne egy gyönyörűséges dog. :) (Az egyik álmom, hogy egyszer lesz egy ilyenem, ha lesz egy nagy kertes házam... ha...)
Igazából azoknak tudom ajánlani, akiknek tetszett a Boldogság nyomában. Kicsit hosszadalmas, könnyfakasztó dráma. De nekem nagyon tetszett mind a kétszer. Főleg a... na jó, nem lövőm le a finálét azok elől, akik meg szeretnék nézni. Szerintem érdemes.
De ha nem szeretitek a lassan kibontakozó, vége csattanót, akkor nem biztos, hogy a ti filmetek. Illetve rettentő romantikus, és néha csöpögős. De pl a férjemnek tetszett. Bár ez nem mondható el minden férfi emberre. :)
Próbáljátok ki! ;)

Értékelés: ****



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése