2012. október 19., péntek

Horgolás I.

Már réges-rég kacérkodom a gondolattal, hogy megtanuljak horgolni. És legalább pont ennyi ideje irigykedem azokra, akik tudnak, és csodaszép dolgokat képesek így létrehozni. Mint példának okáért férjem nagymamája, vagy a sógornőm.
Most utána néztem kicsit, hogy mit lehet a neten találni róla, és összeszedtem itt. Hogy hátha másoknak is meghozom a kedvet ehhez a csudajó dologhoz, plusz nekem itt legyen ha kell :) Szeretnék egyszer ilyeneket csinálni... *.*



forrás
forrás
forrás  
forrás
forrás
forrás  
forrás
forrás
forrás
forrás

És még sok- sok ilyen jó dolog... *sóhaj* Szóval itt találtam egy egész jó leírást, a kezdetektől. Aztán van videó is... csak sajnos angol, amit én ugye nem beszélek. :( De ettől kis ízelítőt kaphatunk. Bár ez sem a legjobb mozi... Illetve  ez sem rossz.
Szóval... azt hiszem belevágok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése