2012. október 5., péntek

Renoválás

Két évvel ezelőtt Karácsonykor nagyon készültem. Tudni illik ugyanis, hogy az volt az első, az akkor még "csak" párom családjával. Szerettem volna tetszeni. Jó benyomást kelteni. 
A meséhez hozzá illik, hogy pár éve halt meg az anyai nagyapa, aki az egész családban egy kulcsfontosságú és meghatározó figura volt. Mindenki nagyon mélyen gyászolta, és erősen kötődtek az emlékéhez. Így kitaláltuk a férjemmel, hogy csináljuk a nagyapja kivágott szülőtökéjéből valamit. (Az a töke is nagyon emblematikus része volt az ajándéknak) Így az Ő személyéből is ott volt valami kézzel fogható, szemmel látható emlék.
 
Kis, olyan 2 cm vastagságú szeleteket vágott belőle a párom. Én az IKEÁ-ban beszerezhető poháralátétből, mécsestartóból, és száraz növényekből alkottam meg az ajándékot. Semmi más. :)

Eredetileg így nézett ki.
(bocsánat a minőségért, de csak telefonnal tudtam akkor lekapni)

Azóta párszor le lett ejtve... Legutóbb apósomnak sikerült eltörni belőle a mécsestartót.
Így, újra kellett csinálnom. 

Most így nézett ki...

Hozzávalók + a ragasztópisztoly
És kész! :)
(csak már meggyújtottam egyszer...)

Fehér, még meg nem gyújtott mécsessel
Egy közeli kép
Immáron "működőképes" állapotban :)

Sötétben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése