2012. április 6., péntek

21 napos hála tréning

Sok mások számára talán ostoba dologba bele tudok menni. De hiszem azt, hogy ha egy kicsit jobban figyelsz belülre, magadra, akkor rendben tudod tartani az életed. Ezért anno a Titok is egy ilyen próbálkozás volt, és néha még mindig teszek dolgokat, erre emlékezvén.
Sajnos a rohanó életben elmaradnak azok a dolgok, amiért élünk. A most pillanata, hogy most élsz, most kell átélned amit... és ne mindig a holnapra készülni. Lásd a blog oldalán lévő kedvenc idézetem. --->
Ma kell örülni az életnek, mert ha nem így teszünk, csak azt vesszük észre, hogy szépen eltelt. Hoppá... és nem is élted meg, csak át.
Ezt nem akarom.

Szóval azért döntöttem úgy, hogy mától egy tréningben veszek részt, mert kíváncsi vagyok mi fog változni bennem. Szeretem azokat a dolgokat, ami a lélekkel és az emberi kapcsolatokkal, az élet szépségeivel foglalkozik. (Fura ezt egy cinikus ember szájából hallani, de így van)
Valamint szeretem magam megmérettetni, hogy felmérhessem: hol is állok magamhoz, az elvárásaimhoz képest. :)

Illetve, ma nagypéntek van. Ezen is elgondolkoztam, hogy mit is "ünneplünk" ilyenkor, és mi lesz 3 nap múlva. Hálát kell hát adnunk, még ha nem is hiszünk el dolgokat 2000 év távolságból.

A tréningről itt olvastam. És ezentúl is rá fogok hivatkozni. :)

Kezdjünk hát bele!!! ;)

1. nap

1. hét (1-7.nap): LÉGY HÁLÁS AZÉRT, AMID VAN!

Írj nyilvánosan (blogod, iwiw, facebook vagy ehhez a bejegyzéshez egy hozzászólásban) egy „szerződést”, amiben leírod, hogy mit vállaltál és amiben megígéred saját magadnak, hogy végigcsinálod, amit elkezdtél!

Fogalmazd meg, hogy miért vállaltad a kihívást és miben bízol, milyen eredménnyel jár majd?

***

Szerződésem 

Alul írott Csiga, vállalom, hogy a tréninget ha törik, ha szakad végigcsinálom. Látni szeretném hová jutok el ezzel, és miket élek meg alatta. Kíváncsi vagyok, mi változik majd?! Illetve jó dolognak tartom számon vennem mindazt, amiért hálás lehetek, még ha úgy is érzem olykor, hogy mihaszna az élet, és semmim sincs.
Be akarom bizonyítani az ellenkezőjét!  

*** 

Amit még tudni érdemes a tréninggel kapcsolatban:
  • Nyilvános oldal. (blog, közösségi) Ez azért kell, hogy a gondolatokat, amiket feladatban kapsz, közölni tudd a világgal. (de ha csak magadnak akarod, az is lehetséges. Írd hát a naplódba, ha így jobb) De nekem is jelezhetsz itt, megjegyzésként. ;)
  • Ha belefogsz, minden nap meg kell tenned, ami az aktuális feladat. Nem igazán jó, ha kimaradnak napok. De ha mégis, utólag NE pótold. 
  • Ha nehéznek, nem testhez állónak gondolod a feladatokat, akkor is tedd meg. Hisz szerződésed van magaddal, hogy megteszed. Erről szól a dolog. ;)   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése