2012. április 10., kedd

21 napos hála tréning

5. nap

5 perc alatt foglald össze életed jelenlegi tényezőit, dolgait, amiért hálás vagy! Csakis a jelen a fontos, amiért ma vagy hálás, és nem a jövőhöz kötött reményeidből áll, vagy a múltadhoz köt.

Forrás

***

Jelenleg igencsak egy dolog körül forog az életem... És erről/ róla már írtam. :) De a kislányomért már hálát mondtam, most mégis megteszem újból. Mert egy ilyen csodálatos lény, mint ő, igenis hálára kötelez. :)
Aztán hálás vagyok azért, hogy 4 év után is tudok úgy nézni a férjemre, mint egy kamasz szerelmes... és még mindig szerelmes tudok belé lenni. Csodás érzés. Igaz, nem az a pezsgő izgatottság, mint a kapcsolatok elején... de ez is fantasztikusan jó. Kuncogós, és pirulós... Jó és kész. :)
Hálás vagyok, hogy majd egy év után talált magának munkát. Hogy végre kezd helyrejönni az önbecslése, és a mi életünk is.
Hálás vagyok azért, hogy bárhogy is van... haladunk előre... és mindig jön valami pozitív dolog, ami segít túlélni a rossz dolgokat.
És persze hálás vagyok anyukámnak, és a családomnak, hogy ha szükségem van rájuk, mellettem állnak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése