2012. április 25., szerda

21 napos hála tréning1

16. nap

Na, akkor most menjünk a tükörhöz! Nézz bele szépen, és sorolj fel legalább 5 dolgot, amit szeretsz magadon! Erről persze, írnod is kell a szokott módon. ;)

Forrás

***

Igazából ez sem nehéz dolog. Mert tisztában vagyok én az értékeimmel, de mégsem... Szóval, értitek. :) :P
De azért felsorolom, amit szeretek magamon...
  • a szemeim: Mindig is szerettem őket, és úgy tartottam az az egyetlen dolog, ami tényleg szép rajtam. Úgy hiszem, ebben valóban igazam volt, a későbbi kapcsolataim alapján. 
  • az arcom: Ezzel sincs túl nagy bajom. Lényegében az arcom is szép... kerek, duci... de szép... 
  • a szeplőim: Imádom őket, csak kár, hogy az év csak egy bizonyos szakában láthatóak. Pedig nagyon aranyosak, és őket valóban büszkén tudom viselni... ^^ Már ha lehet ezt így mondani. 
  • a mosolyom: Na jó, ezt is szeretem... :) 
  • a melleim: Főleg mióta szoptatok... >< Jó, jó... tudom, hogy ez súrolja a túmács informésont... De nagyon gondolkoznom kellett, hogy meglegyen az 5... Ez van... Én nem vagyok túl kedves magamhoz... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése