2012. április 3., kedd

Éden az üvegben

Napok óta, sőt hetek óta rá vagyok kattanva az ilyen típusú lakásfeldobásra. Különösen azért, mert egy sivár panelben élek, növényeket max az utcán látok, a sima cserepes növényeket kipusztítom magam mellett. Egyszerűen nem bírjuk egymást, megesik az ilyen. De pozsgásokból, kaktuszokból ilyen meseszépet lehet alkotni... *csöpög* Nekem különösen a második elrendezés tetszik, lehet meg is valósítom így nyár közeledtével végre. :) Ráadásul lehet variálni az üveg formáját, méretét, a termőföld alá, fölé rakott dolgokat. Mivel kis vízigényű növényekről beszélünk leginkább így a locsolás mumusa se kerget. A tökéletes szépség a lakásba. Illetve fillérekből össze lehet kani egy hasonló édenkertet.

1 megjegyzés:

  1. Nekem van hasonló pozsgás-kaktusz tálam. Igaz én egy már megrepedt müzlis tálban készítettem el, anno. De nagyon dekoratív és szépséges minivilág. És valóban nem kerül csilló forintba, és minimális odafigyelést igényel. Ja és összerakni sem nehéz.
    Én az Oázis kertészetbe szoktam járni hozzávalókért. :) És tervben van egy hasonló üveges verzió elkészítése. ^^

    VálaszTörlés