2012. április 24., kedd

21 napos hála tréning

3. hét (15- 21.nap) LÉGY HÁLÁS AZÉRT, AKI VAGY!

15. nap

Ma szánj magadra egy kis időt. Értékeld magad, a tehetségedet, kivételes tudásodat! Dicsérd meg önmagad a megszokott nyilvános helyeken, ahol eddig is közölted a feladatok eredményeit!
Ne szégyelld magad méltatni! Ezt is kell, néha! ;)

Forrás

***

Nos, hiába a sok cinizmus, és önirónia... Azért tisztában vagyok a sok magam előtt felrótt hibák mögött azért van jó is. Nem utálom magam... csak épp nem érzem jól magam a bőrömben. De ez már több éves, igen... mondhatom azt, hogy évtizedes probléma. Ez van, ezt kell szeretni... (?)
Mindezek ellenére, azért tudom magamról azt, hogy elég sok humorral áldott meg a sors, meg azért tett mellé némi észt is... És a nagy úton hozzám szegődött az újrakezdeni tudás is.
Szoktam magam dicsérni, ehhez nem is kell a tréning. Tisztában vagyok a kivételes képességeimmel, és erre büszke is vagyok.
De mi az a de, a sorok mögött? Hmm... amit már mondtam. Hiába minden, én nem érzem úgy, hogy ha tükörbe nézek, büszkének kéne lennem... Pedig sokak szerint igen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése