2012. április 8., vasárnap

21 napos hála tréning

3. nap

Újra a lista. Vedd elő ismét, és válasz ki belőle egyet, amit szeretnél! Adj hálát azért, az egy dologért, amiért ma hálás vagy, és néhány mondatban írj róla.

És persze tedd ezt közzé a már megszokott formában. :)

Forrás

***

Én a kislányom választottam, tehát a Gy : gyermek :)

Nemsokára 5 hónapos lesz, és néha még mindig nem fogom fel, hogy ez a csoda, az én kislányom. :) Egyre okosabb, és napról napra változik, szépül. Egyszerűen egy nagy adag szeretetcsomag, és ha megölelem úgy érzem valami csodás dolog az egész. Képtelenség nem szeretni... és szomorúnak lenni mellette.
Hálát adok érte, és azért hogy anya lehetek. Ez már régi vágyom volt, egy álmom. Vele teljesült, és boldog vagyok, hogy engem, minket választott szüleinek. :) Hálás vagyok, hogy egészséges, hogy boldog kisgyerek. Hálás vagyok akárhányszor a szemébe nézek... azokba a csillogó tündérkék szemekbe. :) Hálás vagyok a szívet melengető mosolyáért... Az egész lényéért, és hogy van Ő nekem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése