2012. április 13., péntek

Mini virágos kert, a teraszon

Már volt szó arról, hogy a pozsgások milyen hasznos kis növények. Főleg olyan helyeken, ahol nagy a szárasság, vagy a öntözés elfelejtésének veszélye... ><
Én alapból szeretem őket. Már egész kicsi kamaszként kaktuszokat gyűjtöttem... de valahogy azok nem lettek az igaziak. Viszont pár éve ráleltem a kövirózsákra, majd a többi pozsgásra. Szóval, most azokat gyűjtöm. Szerdán voltam anyukámmal az Oázisban... mondanom sem kell, hogy egy kisebb vagyont otthagytunk... De sebaj! Aki a virágot szereti... Nem? ^^ Vettem pár növénykét a mini kertembe, a teraszra. Nem azért, mert nem öntözöm őket... Egyszerűen olyan erősen tűz oda a nap délelőtt, hogy kihall minden balkonnövényem... :(


Ez itt kérem, a már emlegetett ex müzlis tálban lakó népség. Egyesek már régi lakók, de vannak olyanok akik, kiköltöztek, mert nagyobb helyet igényeltek. Illetve, egy pár elhalálozott...
Most csak egy új ékezett, a középső kis borzas. ^^

Egy távolabbi sztárfotó :)

A kövirózsák tavaly még akkorák voltak, mint két csecsemő ökle... NC :)
A harmadik növényke pedig új szerzemény. :) Beleszerettem egyből. ^^ Remélem sokáig velünk marad. 

Egy közelebbi kép, hogy jobban lássátok.

Ez egy teljesen új lakóközösség. Tavaly nyáron levendula lakott az eredetileg szitaként világot látott, "cserépben". Most vettem a két nagyobb növényt, a két kövirózsa, meg a már kiebrudalt, rokonoktól mentettek. (magyarul, már nem fértek el a másik cserépben... :D ) 

Közelebbi részlet.


Harmadik kis csoportosulás szintén új. Ebből kettő a müzlis tálban lakott rég, de kinőttek. (alsó kettő jobb és bal oldalon. a középső új) 
Kíváncsian várom megszeretik-e az új lakhelyük. 

Közelebbi életképek :)

A többiek meg már régi barátok, és évek óta megvannak. Ha nem férnek a bőrükben, akkor szétültetem őket. ^^


És még vettem egy borospohár jellegű üveg vázát... Olyan 2-3 literes lehet. + vettem bele még növénykéket is. :) Ez Hugimnak lesz meglepetés... csak időm nem volt még megcsinálni. De jövő héten meglesz, akkor teszek is fel képet róla. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése