2012. április 17., kedd

21 napos hála tréning

12. nap

Ma pozitívak leszünk! Minden helyzetben kedvesnek, és pozitívnak kell lenni, még ha sok a gond és baj is. Illetve felbosszantanak. Ma meg kell előznünk a stressz okozta kiborulást... Koncentráljunk a jó dolgokra! Hallgasd meg mások bajait, ne kritizálj, ne kötözködj! Légy elbűvölően kedves! :)

Nap végén pedig jöhet a beszámoló. :)

Forrás

***

Nap vége van... illetve már másik nap. :) A tapasztalataim... hát... mivel nem nagyon mozdulok ki otthonról, maximum a napi séták alkalmával... Nem nagyon nehéz pozitívan nézni a családtagjaimat. Alap járaton nem vagyok egy tomboló, magamból kikelve odamondogatós típus... (inkább csendben kitervelem a bosszút ><) Mindenkihez igyekszem a legkészségesebb, legtürelmesebb lenni.
De persze, én sem vagyok tündér, nekem is vannak rossz napjaim, én is tudok kiabálni, vagy rámorranni bárkire. Most mégis, azt hiszem nekem ez könnyen ment. A férjemnek ritka rossz napja volt... a munkahelyén zűrök támadtak, így jól esett neki egy támogató személy... Ez voltam én. Így, azt hiszem ezt a feladatot is teljesítettem. :)

2 megjegyzés:

  1. Ez nem hála tréning, hanem rémálom az Elm utcában. -.-'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát persze... :P Egy Mardekáros szemszögéből. :) :P

      Törlés