2012. április 4., szerda

Hasznos dolgok

Úgy gondoltam, hogy csinálok egy ilyen bejegyzést is, mert nekem példának okáért anno jó jött volna. De most már magamtól rájöttem, és továbbadom.
Mit? Mindig is csodáltam egyes blogok hátterét, és egyben szomorkodtam is, hogy én ilyet miért nem tudok csinálni? Mondjuk be kell, hogy valljam, nem vagyok egy számítástechnikai zseni. :)
Ezért aztán paraszti ésszel próbáltam megoldani a dolgot. ^^ Rákerestem a google-ben  a tapétákra. És no lám, sok sok szép háttér! ^^


Visszafogott tavaszi
Nagyon tavaszi ^^
Kis finom virágos
Nagypolgári 
Üde zöld

Halvány
Nagyvonalú
Elegáns 
 


De akár függöny, illetve bútorszövet mintákat is vehetsz alapul. :) A fenti képek pusztán ízelítők, hogy lásd, lehet találni ízléses dolgokat. :) 
Vidám narancs
Lilla pezsgés
Uralkodói liliom
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése