2012. április 16., hétfő

Top 10 - 50 fölött

Ugye pár hete csináltam egy top listát a 40-s jó pasikról. Aztán persze észre kellett vennem, hogy gyermekkorom nagy sztárjai és "szerelemei" már nem tartoznak abba a kategóriába. Ezért döntöttem úgy, hogy összeszedem az 50 fölötti, számomra jó pasikat. Úgymond a "nagy öregeket"... :)

10 . + 1
George Clooney


Nem tartom különösebben tehetségesnek. De mivel pasikról van szó... és főleg a kamaszkori álompasikról... Hát neki is helyet kellett adnom a listán. :) Mindenki szexi és jószívű Ross dokija... akiből később szívtipró bankrabló és egyebek vált... megéri, hogy itt legyen. A kecskebűvölőkben nevetséges, de megnézhető. (Inkább Ewan miatt...) De megnézhető, inkább a filmes extrák miatt a Ocean's sorozat is.

10.
Jean Reno


A francia profi... Sokaknak ő az igazi, nem pedig Belmondo.
Szeretem azt a nulla mimikát, ahogy néha tud játszani. :) Meg a filmjeit is. Kislányként majd meg haltam a Leon, a profi filmért. De ott van a Jöttünk, láttuk sorozat... nem volt rossz a Farkasok birodalma című akciófilmben. :) Szerettem még A nagy kékségben, és persze a Wassabi... Hát nem is tudom hányszor néztem már meg... Nem nagy film, mégis leköt akárhányszor látom. ^^ És talán ez az egyik ismérve a jó filmnek. Nem?

9. 
Kevin Spacey


Az igazi fura figura. Hogy miért? Nem egy szívtipró típus, legalábbis kinézetre. Nincs is túl nagy mimikája a szerepeiben... Mégis ezzel a semmilyen arcjátékkal olyan jó filmeket hozott, mint pl: 21 - Las Vegas ostroma, Közönséges bűnözök (amiért ugye Oscart is kapott). És ugye a felejthetetlen K- Pax és az Amerikai szépség. (másik Oscar)
 A Hetediket sajnos még nem sikerült megnéznem, pedig nekiugrottam vagy kétszer... Minden esetre két Oscart nem osztogatnak úgy, tehetségtelen embernek... Szóval nekem ő bejövős színész. :)

8.
Antonio Banderas


Szerintem nincs nő, aki ne játszott volna már el a gondolattal, hogy milyen lehet az ágyban... Ne is tagadjátok! :P Én is így voltam vele, főleg, amikor megnéztem az Eredendő Bűn című filmjét. :) Vonzó, és jó filmekben szerepelt. Persze a legjobban a  latin szerető szerepeire emlékeznek... pedig érdekes kis hülyeség volt az Ilyen a boksz, vagy Négy szoba. És ugye ott van még a kismilliószor látott: 13. harcos, Az interjú  vámpírral. Vagy a nagy szerepek: Evita, Philadelphia, Desperado
Szóval...

7. 
Bruce Willis 


A féloldalas mosolya... *sóhaj* Kamaszkorom akciósztárja, és ügyeletes bikája. Imádtam a A simlis és a szende filmsorozatban, ahol azt hiszem először tűnt fel. De talán az igazi sikerszerep a Die Hard sorozat, John McClane-e. A hiúságok máglyája film is tetszett... bár már elég rég láttam. Felejthetetlenül jó film, a Ponyvaregény, 12 majom, Az ötödik elem, Hatodik érzék.
Vagy említésre méltó még: Armageddon, 16 utca
De a férjem szerint a Nagy könnyei is nagyon ütős. De azt sajnos még nem sikerült megnéznem.
Mindent egybevetve, sok jó film van a háta mögött. Nekem akkor is ő marad az AKCIÓHŐS... és szeretem. Pont. :) 

6. 
Alan Rickman


Bevallom őszintén, a Harry Potter és az Igazából szerelem előtt nem igen figyeltem fel rá. De ezekben imádtam. Aztán ugye előjöttek az emlékek a Robin Hood kissé ideg zizzent zsarnokáról... Vagy a Dogma, amiről már imákat hallottam, de még mindig nem sikerült megnéznem... :(  De a Parfümben is feltűnik a szigorú, lányát féltő apa szerepében. De remek filmben megfordult ám, ahol a kedvencem is, Johnny Depp: pl: Sweeney Todd, Alice Csodaországban
Összegzés tehát, jó színész... de még milyen. És nem utolsó sorban, charme-os is. :) 

5. 
Jack Nicholson


Az őrült... Vagy nem is tudom hogyan jellemezhetném. :) Amúgy egy isten... egy bukott elmebeteg isten... :D
Nem is mondok róla többet. ><

4. 
Sir Anthony Hopkins


Róla sem kell nagyon mesélni...  A másik őrült... De zseniális színész!

3. 
Robin Williams


A Jóóóóó reggelt Vietnám ugye mindenkinél favorit. Imádtam benne... és utána is sok isteni jó film került ki a szereplésével. Ilyen kedvencek: Holt költők társasága, Good Will Hunting, Csodás álmok jönnek.
Nem egy jóképű pasi, de a tehetsége megkérdőjelezhetetlen. Ezt jelzik a filmjei is.
Amit még szégyen szemre még mindig nem láttam, pedig megvan... a Kétszáz éves ember... Egyszer... mostanában bepótolom most már... De tényleg :D

2. 
Mel Gibson


Bárki, bármit is mond... Imádom. :) Számomra a Rettenthetetlen elvette az eszem, és a szívem... Nem csak, mert Skóciában játszódik, amit imádok... Hanem az alakítása... a szomorkás szeme... És több pillanatban is meg tud fogni... Igenis elhiszed neki, hogy ott és akkor ő maga is belehal a szerepbe. Egy ilyen jelenet, amikor a szövetségese a Skót királyi trón várományosa, elárulja... Amikor ránéz... és szépen lassan lefekszik, hogy vége... Szinte kézzel tapintható a fájdalma, és az, hogy feladja... 
Számomra ezért nagy színész.
Mellesleg meg imádom a szemeit is. :) 

1.
Al Pacino


Hát... kell mondai bármit is? A kedvenc Keresztapánk... és egyben Sátánunk... Fantasztikus alakítások vannak mögötte... Nem is akarok ódákat zengeni... Elég a neve. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése