2012. március 19., hétfő

Az ígéret szép szó

Említettem vala, hogy teszek fel receptet és képet a "meglepetés" vacsora fogásairól. Nos... lesz is, csak nem úgy, ahogy elképzeltem. A Borkrémleves nem ragadtatott el... a többiek bizonygatják, hogy finom, de nekem nem jött be. Szóval itt nem is fogom közölni... (önző dolog tudom... de olyat nem tudok tiszta szívből ajánlani, ami nekem nem ízlett.)
A főétel a Négysast- mártásos spagetti volt. Megcsináltam szombaton, imádták. Csak kép nincs róla, mert pont lemerült a fotóaparát... :( De szerintem ettől még blogolom, ahogy azt ígértem is. :)

Tehát:

Négysajt- mártásos spagetti

Hozzávalók: (4 személyre)
  • 1 zacskó spagetti tészta
  • 20 dkg mozzarella
  • 10 dkg márványsajt
  • 7 dkg gouda sajt
  • 5 dkg parnezán
  • 1 nagyobb fej vöröshagyma
  • 1 dl száraz fehérbor
  • 2 dl főzőtejszín
  • 2 evőkanál olívaolaj (de persze az étolaj is jó) 
  • ízlés szerint só, bors, kakukkfű
 Elkészítés
  1. A vöröshagymát apróra vágjuk, majd az olajon üvegesre pároljuk. A tészta vízét feltesszük főlni. (+ olaj és só ;) )
  2. Ha a hagyma már jó állapotban van, ráöntöm a bort, és így felforralom. 
  3. Lejjebb veszem egy picivel a gázt, aztán szépen beleteszem a sajtokat. A kockára vágott márványsajtot, és mozzarellát. Valamint a reszelt pernezánt és goudát. Állandóan kevergetjük, amíg el nem olvad az összes sajt.
  4. Felöntjük fejszínnel, ízesítjük a sóval, borssal és kakukkfűvel. Aztán összeforraljuk.
  5. A tésztára öntve tálaljuk. :) 
Elkészítés: Egyszerű, kőkemény fél órát vesz igénybe és finom is. *
Költségvetés: Hááááát... szerintem hippermarket függő a sajtok ára. De készüljünk fel, hogy ha összeadom az összes árát, akkor kb 1 kg hús nagyságrendjét közelítjük meg. Mindezek ellenére, szerintem néha félre lehet tenni a húst, és élvezni lehet más ízeket is! ***
Siker: Tuti ;) ****

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése