2012. március 13., kedd

Tavaszi körömlakkvadászat

A nagy kihagyás után ismét itt vagyok egy kis csajos témával: körömlakkok. Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem az esetek többségében (mivel rendszeres havi fix bevételről nem beszélhetek 5 hónapnál tovább - éljen a felsőoktatás) nincs rá pénzem, hogy műkörmöt csináltassak. Ha meg lenne, akkor sajnálom rá a pénzt.
Volt már nekem ilyenem, szóval nem a levegőbe beszélek, és nagyon szerettem, csodás volt!
Sajnos mindkét kép eléggé elmosódott, gimis végzős voltam, amikor ezek a csodák voltak a körmeimen, és a képek is telefonnal készültek, de azért a lényeg kivehető. Amikor táncoltunk a végzős bálon, akkor egy hasonlóan egyszerű, fehér megoldás volt a körmömön, szóval lényeg a lényeg, hogy nagyon szerettem.
Ám akinek hozzám hasonlóan nincs rá pénze, vagy sajnálja kiadni, az is szeretne szép körmöket, szóval ennek következtében igyekszem mindig beszerezni szépséges körömlakkokat.
És akkor térjünk vissza egy kicsit az ár témára: én a legolcsóbbakat szoktam választani általában, habár van, amivel már befürödtem, de vannak olyanok is, amiket nagyon szeretek. Egyetlen egy olyan lakktípus van, amire nem sajnálok pénzt kiadni: az alapozó és fedőlakk. Legjobb, ha kettő az egyben.
Már legalább 5 éve, hogy az akkor általam rendszeresen vásárolt IM magazin egyik számában körömlakk volt az ajándék, méghozzá Rimmel London Nail Rescue széria, átlátszó, körömerősítő, 12 ml. Na most azt képzeljétek el, hogy a 12 ml-ből a mai napig van még vagy 5 ml (tegyük hozzá, régebben ritkábban lakkoztam jóval, havonta- kéthavonta egyszer, de ez akkor is elég szép teljesítmény!). Imádom, oda-vissza vagyok érte, nagyon gyorsan szárad, és nagyon tartós, alapozó és fedőlakknak is használom. Annyi a hibája mára, hogy kezd sűrűsödni, még akkor is, ha hígítom körömlakklemosóval.
Épp ezért elindultam beszerezni egy ugyanilyet, hát mondanom sem kell, hogy az 5 évvel ezelőtti szériából már nem találtam a Müllerben, aminek azért elég szép a választéka az Astor termékekből. Szóval vettem másmilyet, mert ez az, amire nem sajnálok kiadni több pénzt, hiszen nagyon tartós, sokáig elég, és tényleg jó minőségű. A választásom végül erre esett:
Csurig töltve, 1145 Ft-ért. Még nem próbáltam ki (mivel totál lebetegedtem, így nem éreztem szükségét, és a kezem biztonságát kifesteni a körmeimet) de ismerve a korábbi terméket, erősen kétlem, hogy csalódást okozna. 
A másik körömlakk, amit beszereztem, az első látásra szerelem volt. ^^ Narancssárga, Astor, leárazva a Rossmannban 200 Ft-ért.
Még ezt sem próbáltam, de imádom a színét, és az ára is nagyon jó volt, és mint már említettem a jó minőségű fedőlakk áldásos hatását, kétlem, hogy bármi bajom lesz vele, ha már a márkát nem is veszem figyelembe. :)
További márkák, amiket szeretek: essence, Lovely, s-he, Moyra, Maybelline (egy arany színű csillogó lakkom van tőlük, szintén valamilyen újságban volt ajándék).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése