2012. március 19., hétfő

Újab terv

Takarítás közben találtam egy cipős dobozt. Egy cipős doboznyi emléket. Régi koncert/vonatjegyek, fényképek, kisebb tárgyak, cetlik. Mind, mind a szerelmünk hajnaláról. Jó volt visszarévedni azokra az időkre. Aztán egyszerre beindult a gépezet, és tervek hada lepte el szegény fejem. ^^

1. Csinálok egy tablót. Összeszedem az összes ilyen kis cetlit, jegyet meg egyebet és felragasztom egy nagyobb lapra. Veszek egy képkeretet, és már kész is a személyre szabott időgép. :)

2. Ugyancsak összeszedem ezeket a dolgokat, csak nem szabok neki keretet, hanem a falra teszem fel őket egyenest. Mondjuk szív formában. Ekképpen: 
Ebben is látok fantáziát... :)

3. Vaaaagy csinálok egy kirakós játékot a talált emlékekből. Felragasztom egy lapra őket, amit előtte puzzle formákká alakítottam, természetesen úgy, hogy összepasszoljanak. Aztán mehet is fel a falra...

4. Ugyanez a variáció, csak úgymond "sms falként" Mi akkoriban hetente több száz sms-t váltottunk. (szerintem sokan így vannak ezzel, csak talán kevesebb a mennyiség... de ha nem sms akkor mail... stb)
A java még megvan a régi telefonomban, illetve a legemlékezetesebbek a sim kártyámon. De a napolómba is leirkáltam őket. Szóval jó sok helyről elő tudom kotorni, ha akarom. (és miért ne akarnám? :D)
Amiket később kiírok a puzzledarabkákra. Még külön jó is, hogy összefüggő dialógust is tudunk kreálni belőle...

Tudom... beteg vagyok... De megszállt így tavasszal a szerelem szelleme... Nem tehetek róla... *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése