2012. március 13., kedd

A nagy terv

Holnap van a férjem születésnapja. Már napok óta gondolkozom rajta, mivel is lephetném meg... ami mondjuk nem könyv... (az utóbbi időben mindig azt kapott tőlem... ^^ ) Szóval úgy döntöttem a gyomrának fogok kedvezni holnap. :) Ha már úgyis férfiből van, ráadásul szakács... :)
A tervem a következő:
  • Reggelire: frissen sült croissant csinálok. Lehetőleg a finom illatokkal kelthetem. :) Recept itt. :) (érdemes jobban megnézni a hölgy oldalát, valami fantasztikus. ;)
  • Ebéd vagy korai vacsi: Borkrémleves, Négysajt-mártásos spagetti, (ezeket a recepteket régi kivágott újságcikkekből szemezgettem, úgyhogy nem tudok linkelni. De majd ha megcsináltam fényképpel együtt blogolom. ;) ) 
  • Desszert: Minifánk, rumos szilvával. (szintén zenész)
A torta meg majd később, amikor az egész család is itt lesz, ünnepelni. Akkor meg Feketeerdő torta lesz, amit a kislányom választott. :)
Nemsokára össze is szedem magam, meg a gyerkőcöt, kiugrunk bevásárolni, aztán hajrá :) Remélem minden összejön. Nagyon szeretném. :) Szurkoljatok! ^^

2 megjegyzés:

  1. hajrá! biztos örülni fog. bár az ember azt gondolná, hogy egy szakácsnak nehéz főzni. nem túl kritikus? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiába szakács, nem szokott kritizálni. De ha van valami észrevétele, azt elmondja, de csak azért, hogy legközelebb jobban menjen nekem. :) Szóval tanító jelleggel. :)

      Törlés