2012. március 6., kedd

"Instant" Mandulás- Kókuszos mufin alap

Sajnos már nem tudnám megmondani, hogy hol olvastam az ötletet... Azért mondom, hogy ne essünk abba, a tévhitbe, hogy magamtól találtam ki ezt a gasztro ajándékot, amit a hétvégén adtam férjem unokatestvérének a születésnapjára. Előző este (éjjel) olvastam valahol s reggel úgy keltem (indulás előtt), hogy egy életem, egy halálom: megcsinálom. :)
Az egészhez nem kell sok alapanyag, és kb 20 perc alatt meg is volt allezusamen. :)

Mit használtam?
  • egy üres befőttesüveget. (fél literes)
  • egy régi kinőtt topot, amit elvágtam az üveg tetejére.
  • színes papírok, olló, ragasztó, tollak
  • egy színes zsineg, vagy hobbiboltokban kapható sodort madzag (bármilyen díszítő dolog, ami otthon van)
  • befőttes gumi
  • ja és persze a mufin alaphoz: *10 dkg liszt, *10 dkg mandula, *5 dkg kókuszreszelék, *15 dkg cukor, *fél csomag sütőpor = ezek ugye a mufin száraz alapanyagai.
    Bármilyen másik alapot el lehet készíteni, csak a fantázia szabhat határt. Pl, már írtam itt.


Ez már csak a díszítő mozzanat. 
A konyhásat már nem akartam fotózgatni. 


Ha ügyelünk kicsit az üvegbe való betöltésre, akkor szép rétegeket kaphatunk.
Igaz ez annyira nem látványos, mert majdnem minden hozzávaló fehér volt... de csak ezeket találtam reggel itthon.
(mondtam, hogy 20 perces ajándék...)


Ha mondjuk kakaót is teszünk bele, még látványosabb lehet.
Vagy aszalt gyümölcsökkel... :)
Vaaagy csoki darabkákat. ;)


Kész is! :) 

És ehhez ugye már csak a "folyékony" alapanyagokat kell adni, és már süthetjük is a mufinokat. :)
Sok sikert az az elkészítéshez! =]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése