2012. március 22., csütörtök

Dekoráció szárazvirágokból

Tavasz van... a nagytakarítások korszaka is... És én épp a garázst próbáltam lomtalanítani, amikor találtam egy két olyan dolgot, amiben láttam fantáziát. Aztán ez lett belőle. :)


Az alap a szivacson volt. Ugye ezt még nedves állapotában is használják virágcsokrok készítésekor.
Most kidobásra volt ítélve valaki által, én meg úgy
döntöttem kap még egy esélyt.
A többi meg az évek során felgyűlt, emlékbe eltett virágszálak, tavalyi levendulacsokor, és egy kis fonott kosárka.

A végeredmény pedig ez: 


A szakaszokról külön nem csináltam képeket.
Mert szerintem azért mindenki el tudja képelni miként jött létre a csokor. ;)



Semmit sem kell egyből a szemétbe vágni... csak ha már tényleg nem jó semmire! Gyűjtögetni sem érdemes, hogy majd egyszer! ;) :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése