2012. március 14., szerda

Jó pasik (40 felett)

Nemrégiben, már nem is tudom milyen indíttatásból, de elkezdtem összekeresgetni a kedvenc színészeim. Aztán rájöttem, hogy általában mind 40 év fölött van már... ettől kissé kiakadtam. Mert ez azt jelenti, hogy baromira megöregedtem... de inkább ők rajtuk látszik. :P
Minden esetre gondoltam egyet, és összeszedtem egy listába sárm, tehetség és filmbéli alakításuk szerint.


Az én 40-s pasi top 10 listám: 

10. Will Smith - A sokoldalú 

Nos úgy tartom, hogy ő mint akcióhős és mint drámai színész megállja a helyét, ami sok akciósról nem mondható el. Én szeretem a filmjeit, mert jók, pörgősek... (már amelyik) és sosem bánom meg, hogy az életemből rá áldoztam másfél- két órát. Igazából színészi játék... mimika nem olyan fejlett, de azért tud úgy nézni, hogy... :) kedvencem talán tőle: Legenda vagyok, A boldogság nyomában, Hét élet. És persze az örök Sötét zsarú és a Rossz fiú... :D
Egyébként meg szépek a szemei. ^^"

9. John Cusack - A kérdőjel 


Nem tudom miért került be... őszintén. De valamiért úgy gondoltam, hogy be kell raknom. Ki érti ezt... :P
Egy- két filmje nagyon tetszett. Pl. Azonosság. Remek thriller, ügyes csattanóval. Jó kis mellékszereplő volt a Con Air. A sok nagyágyú mellett. Gondolok én itt nem a főszereplő loboncos hajú Nicolas Cage-re, hanem John Malkovich, Steve Buscemi. Aranyos kis marhaság volt Szerelem a végzeten. Amúgy tényleg fura tőlem, hogy betettem... mert nem esetem. Na mindegy, ez van. ><



8. Edward Norton - A kemény legény

Két filmje miatt tettem be. 1. A harcosok klubja, 2 Amerikai história X. Mindkettő megnézendő (!!!) és zseniális film. Ő pedig rettentő jól játszik. Főleg az utóbbi filmben. Erős mondanivaló, jó színészi játék... És még meg akarom tőle nézni: A legbelső félelem. Itt asszem díjat is kapott mellékszereplőként. (amúgy nem hasonít a 9. helyzetere? Fura... mert valóban nem csípem az ilyen pasikat... Nem értem néha magam... :D ) 

7. Paul Bettany - A csontsovány brit


A Lovagregényben tűnt fel nekem először. Ott is vajon miért? Na igen, a magyar hangja... Ki volt? Igen, Alföldi. Egyszerűen imádtam a szószátyár költőt. Nekem valamiért jobban bejött, mint az istenített Heath Lendger. Szeretem a szemeit... és a mosolyát is. A Tűzfalban érző szívű bünőző, amíg a Da Vinci kódban abnormális rosszfiú. És egy korai filmjét is elcsíptem egyszer, ami szintén tetszett. Ez nem más, mint: Ördögi Színjáték – A Pap, a Várúr és a Boszorkány. Alapvetően őt már tehetségesnek tartom. De szintén nem az esetem... valamiért mégis megfog.


6. Kianu Reves - A szomorú szemű

Fura, mert ő sem az ideálom. Már ha van ilyen. Mégis több filmben ő a főszereplő, amit imádok. Kezdve Az Ördög ügyvédjétől (love love Al :) ) az Édes Novemberen keresztül a Ház a tónál és a "klasszikus" Mátrixig. Jó filmjei vannak. A színészi játéka kevésbé jó... talán azért szeretik annyira mert ezeknek a szemeknek nehéz lenne nem elhinni, hogy ő a tökéletes hősszerelmes. Meg azért jól csinálja azt, amit csinál. Tényleg szeretem a filmjeit. :) Főleg fiatalon egy Drakula feldolgozásban ahol a másik nagy ász Anthony Hopkins mellett játszott. Vagy a Sok hűhó semmiért. Bár itt inkább Kenneth Branagh volt a fő szempont. Kislányként fülig szerelmes voltam Benedekbe. ^^

5. Robert Downey Jr - A pimasz 


Be kell vallanom rá csak a Sherlock Holmes filmek után figyeltem fel igazán. Bár a Vasember ironikus nagymenője se kispályás. ;) Mégis a cinikus, mániákus és tök dilis Sherlock viszi a pálmát! Azóta láttam még egy nagyon korai filmjét Szédült hétvége (Egy békés családi ünnep), ahol meleget játszik. Kedves szerep, rokonszenves szerep. Nekem legalábbis tetszett. ^^ Imádom, hogy ilyen pimasz... és szarok rátok. :D

4.
Matthew Lillard - Az Úrfi


Őt személyes kötődés miatt kötelező betennem. :) Ez hosszú mese lenne, de tömören fogalmazva sok szép emléket köszönhetek neki. ^^ Amúgy ő is a pimasz kis nyikhaj szerepben tündökölt legtöbbször, meglehetősen jól. :D Kedvencem tőle: 13 kísértet. Ott olyan... Szilveszteres... :P (nem baj hogy sokan nem értik, én igen... :P )

Most pedig a dobogósok. :D

3. Hugh Jackman - A férfi


Ha meglátom... khöm... Olvadok. Egyszerűen így hat rám és kész. Az X- Men Farkasaként pedig totál levett a lábamról. Az állatias, férfias kisugárzásával... a féloldalas mosolyával és a szemöldökével... Ennyi... nincs mit fokozni! Nem verném ki az ágyamból, no.


2. Johnny Depp - A színész

Számomra ő testesíti meg a tökéletes művészt és a színészt! Bármiben is játszik zseniális. Átváltozó művész, és imádom. Egy isten! Ennyi! :D 

1. Ewan McGregor - Életem szerelme 
 

Meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt. Emlékszem, egy hideg mégis napfényes októberi napon találkoztunk először a moziban... Lehengerlő volt, és azóta is tart a szerelem... immáron vagy 10 éve... :) Az első filmje, amit láttam a Moulin Rouge volt. Örök kedvenc. Nem hiába... Beleszerelmesedtem mind a film hangulatába, mind a zenébe, a díszletbe... Christianba. Elsöprő, és azóta is újra feltámadó, szenvedélyes... aranyos, édes, szexi mosolyú, szép szemű, baromi jó hangú... Khöm... Jó leálltam. Amúgy tehetséges színésznek is tartom.
Nos, nekem ő a No.1. 

Nálatok hogy alakulna a lista? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése