2012. február 13., hétfő

Mindent elfedő képek - dísztasakból

A nyáron felújítottuk az egyik szobát a baba érkezésére. Szűkös volt a keret, sok bútort újonnan sikerült beszereznünk, de egy kettő maradt a régi ütött-kopott.
Ezért áll a babaszobában egy nagy fehér szekrény... legalább már ezer éves, akár Narviába is vezethetne... de ez nem az a történet... :( Viszont ehhez mérten vannak rajta szépséghibák. S, mint olyan jónak láttam, ha ezeket eltüntetem. Igen ám, de mivel?
Aztán eszembe ötlött, hogy volt egy jóképű dísztasak, amiben karácsonyra kapott a gyerek valamit. Elő is kaptam, és jól megnéztem, aztán már jött is az olló...

Kettő légy egy csapásra. A szekrény szépséghibáit elfedtem, a szobát feldobtam egy kedves kis mintával. Ja és persze olyan valamiből csináltam, amit igazából ki is dobhattam volna. ^^ Tiszta gazdaságos. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése