2012. február 22., szerda

A zsepiből sosem elég

A hétvégén sikerült jó rendesen megfáznom... Az élet iróniája, hogy pont előtte írtam a mézes magvas "gyógyszert"... Erre tessék. Murphy. ><
De ennek "örömére" készítettem egy papír zsebkendő tartót, mert sosem találom a bitang csavargó zacsit, amiben most számomra nagyon értékes dolog, a PAPÍRZSEPI rejtezik.


Kell hozzá:

- egy üres kidobásra ítélet teasütis doboz,
- egy már használt, cserepes virágról levett csomagolópapír,
- olló,
-ragasztó pisztoly


Akció közben rájöttem, hogy a belsejét is ki kéne bélelni.
Szóval, kerestem még egy használt virágdíszítő papírt. Ez ilyen hálós, műanyag de papír textúrával rendelkező dolog.
Nem tudom jobban meghatározni, de volt, és most jó szolgálatot tett. :D
 (lábjegyzet: mert nekem csak későn jutott eszembe:) Ha betétet is akarunk a dobozba, érdemesebb azzal kezdeni, hogy később a külső borítással el tudjuk tüntetni a belső esetleges szépséghibákat.)

 Íme a végeredmény, még üresen. :)


És már szolgálatban. ^^ Remélem ezentúl ezt a dobozt nem dugom már el olyan könnyen. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése