2012. február 9., csütörtök

Válasz Angel cipőire

Én is szeretem a cipőket...
de egy kicsit másképp, mint már látható volt a blogon Angel tolmácsolásában. Megmutatom, hogy nekem mik a kedvenceim, és hogy ezek is lehetnek nőiesek. ;) Szóval... Nem kell egyből a skinheadekre gondolni a bakancs szó hallatán.


Nőies színes lakk felületű bakancsok 


Mert a párducminta a nyerő... már akinek. :D
Finom rózsamintával
Vagy épp kéken és rózsaszínesen... nem finom rózsamintával :P
Fehér angyalszárnyas
Halálfejes...
Szolid bézs
Nagyoncsillivilli
Virágos fehéren-fekete
Pókemberes ^^
Piroska
Ismét rózsákkal
Sárga 
hó - Fehérke
Nekem ilyen van :)
Szexi vörös ;)
A rózsa megunhatatlan... de tényleg? 

2 megjegyzés:

  1. Tudom ám, hogy az angyalszárnyasat csak nekem linkelted... mikor kapom meg? *.*

    VálaszTörlés
  2. Azért tettem be, mert jól néz ki!!! :P

    VálaszTörlés